mandag den 11. juli 2016

MARABOU PASSION


Jeg så en video på Instagram af noget som mindede om crossiant/butterdej et eller andet med noget lækkert inden i, viste den til Tim og så blev vi hurtige enige om,at det skulle vi da selv prøve at lave.
Så jeg smuttede ned i Kvickly for anden gang i dag og købte ind til det. Det er egentlig ret så simpelt, da man kun skal bruge tre ting;
  • Marabou.
  • Piskefløde.
  • Butterdej (jeg købte frosne plader).
Udover at mine butterdejsskiver blev rimelige store (lad vær med at folde dem alt for mange gange) og skulle have haft lidt mere, så er jeg nu ret gdot tilfreds med resultatet. Det smagte i hvert fald ret så godt og så er det dejlig nemt at lave. Det eneste minus, og det gælder ved stort set alt dette bagværk, er at det sviner meget når man vil spise det, men det må man jo bare tage med som det er. De er helt perfekte til noget tøsehygge en stille aften. Bon appetit!


Ingen kommentarer :

Send en kommentar